فروش هاست پربازدید لینوکس

چرا هاست اشتراکی پاسخگو نیست ؟

هاست پربازدید لینوکس آلمان

بسیاری از صاحبان سایت ها ، پس از مدتی به این نتیجه می رسند که هاستینگ اشتراکی فعلی آنها پاسخگوی نیازهای آنها نیست ، و یا شرکت های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب ، به مشتریان خود اطلاع می دهند که به دلیل بار پردازشی بالای سایت آنها ، هاست اشتراکی دیگر پاسخگوی آنها نخواهد بود. حتما اطلاع دارید که در هاست های اشتراکی ، هر کاربر حق دارد از محدوده ی مشخصی از منابع سرور استفاده کند و استفاده بیش از حد منابع ، سایر کاربران سرور را دچار اختلال خواهد کرد.

چرا هاست پربازدید ؟

خب راهکار چیست مدیریت هاست های حرفه ای چیست ؟ بسیاری از شرکت ها پس از هاست اشتراکی ، سرور مجازی یا سرور اختصاصی را جهت میزبانی وب سایت های حرفه ای و پربازدید پیشنهاد میکنند که به دلیل هزینه ی بالایی که دارند ، ممکن است کاربر را از ادامه ی فعالیت خود منصرف کنند. در سرور مجازی شما مجبور به پرداخت هزینه ی سرور + مدیریت سرور + تامین امنیت سرور + پرداخت هزینه ی کنترل پنل + دانش فنی بالا هستید . ولی در هاست پربازدید صرفا به مانند یک هاست اشتراکی به انجام امور وب مسترینگ خود میپردازید.

هاست پربازدید چیست ؟

ما در اینجا گزینه ی میانه ای بین هاست اشتراکی و هاست اختصاصی بر پایه ی سرور مجازی ، خدمت شما معرفی میکنیم : هاست پربازدید .

هاست پربازدید در واقع کلیه ی امکانات مدیریتی هاست اشتراکی را دارا می باشند ، ولی منابع آزاد بیشتری جهت مدیریت حجم بالای ترافیک و کاربران در اختیار دارد و می توانند ترافیک بالا را بهتر مدیریت کند.

پلن های های هاست پربازدید کامیت سرور در پکیج های 1 تا 5 گیگ با قیمت های ماهیانه ارائه میگردد و با توجه به نیاز خود میتوانید یکی از آنها را برای وب سایت حرفه ای خود انتخاب بفرمایید. جهت مشاهده پلن های پربازدید با امکانات آن کلیک بفرمایید.