فروش هاست ویندوز آلمان

آغاز فروش هاست ویندوز حرفه ای

هاست پلسک ویندوز

با توجه به درخواست ها مکرر کاربران گرامی مبنی بر تقاضای هاست ویندوز، تصمیم گرفتیم هاست ویندوز حرفه ای مبنی بر ویندوز سرور 2012 را با کنترل پنل حرفه ای پلسک (Plesk) را به مجموعه ی متنوع میزبانی کامیت سرور اضافه کنیم.

چرا هاست ویندوز ؟

شاید این سوال برای شما هم ایجاد شده است که هاست ویندوز و هاست لینوکس چه تفاوتی با هم دارد ؟ همانطور که حتما اطلاع دارید ، دو دسته ی کلی زبان های برنامه نویسی تحت وب ، ASP و PHP هستند که جهت اجرا به وب سرور های IIS و Apache نیازمند هستند. هر کدام از این زبان های برنامه نویسی مزایا و معایب خاص خود را دارند. وب سرور IIS تحت سیستم عامل ویندوز اجرا شده و کدها و اسکریپت های ASP و ASP.net و سایر تکنولوژی های برنامه نویسی ویندوز را ترجمه و یا به اصطلاح کامپایل میکند ، و Apache تحت سیستم عامل لینوکس اجرا می شود و کد های PHP را ترجمه میکند.

برای آن دسته از کاربران که از زبان های برنامه نویسی Microsoft مثل ASP.net استفاده میکنند ، لازم است که حتما از هاست مخصوص ویندوزی استفاده کنند

کنترل پنل هاست ویندوز چیست ؟

ما در کامیت سرور از کنترل پنل Plesk که شاید به جرات بتوان گفت قوی ترین کنترل پنل هاست ویندوزی دنیاست استفاده میکنیم. این کنترل پنل به دلیل امکان بسیار گسترده ، همچنین رابط کاربری قوی و راحتش ، پاسخگوی کلیه ی نیازهای شما خواهد بود.

پلن های هاست ویندوز :

جهت مشاهده پلن های هاست ویندوز کامیت سرور و سفارش آنلاین آن میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید

هاست ویندوز حرفه ای پلسک