درباره کامیت سرور

درباره کامیت سرور چه می دانید ؟

کامیت سرور از سال 92 خدمات خود را در حوزه فناوری اطلاعات (IT) و توسعه وب اعم از طراحی سایت ، طراحی قالب ، خدمات برنامه نویسی و شبکه ، آغاز کرد. و پس از مدت زمان اندکی با توجه به نیازبازار کشور و دانش و تجربه تیم متخصص خود، ارائه خدمات میزبانی وب و دامنه ی اینترنتی را به صورت حرفه ای آغاز کرد.

تیم حرفه ای و متخصص کامیت سرور، مجموعه ای مورد اعتماد در صنعت میزبانی وب کشور می باشد.

ارائه خدماتی میزبانی وب( هاست ) ، خدمات مجازی سازی سرور ( VPS ) ، بازاریابی و سئو و همچنین شبکه و امنیت، در کنار تعهد، باعث اعتماد بسیاری از ادارات و سازمان ها به کامیت سرور شده است. 

هدف و شعار ما ارائه بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت است ، که به یاری خدا تا کنون در همین راستا توانسته ای رضایت خیل کثیری از مشتریان را بدست بیاورد.

خدمات پشتیبانی هاست و دامنه
هاست میزبانی کامیت سرور

خدمات کامیت سرور

عمده فعالیت تیم کامیت سرور با توجه به تقاضای روز افزون مشتریان و نیاز به داشتن وب سایت هایی با کیفیت مناسب ، بر روی خدمات هاست (میزبانی وب) و دامنه اینترنتی (دومین) متمرکز شده است.

سرور های کامیت سرور در دیتاسنتر های معتبر اروپا (هتزنر و OVH فرانسه) قرار دارند و همگی از پایداری و لود بسیار خوبی بهره میبرند. همچنین پشتیبانی 24 ساعته ما مکملی بر کیفیت خوب سرویس های ما خواهد بود.

هاست کامیت سرور با توجه به طیف گسترده ی نیاز کاربران ، چندین پکیج مختلف در گروه های متفاوتی ارائه میکند ، از جمله هاست حرفه ای لینوکس Cpanel کامیت سرور که همراه با یک دامنه ی رایگان IR ارائه میگردد. برای وب سایت های با بازدید متوسط به پایین ، هاست ویژه با قیمتی بسیار اقتصادی و ارزان را تدارک دیده ایم . همچنین با توجه به گسترش روز افزون وب سایت های وردپرسی ، چندین پکیج متنوع وردپرس را در نظر گرفته ایم که با عنوان هاست وردپرس ارائه میگردد.

برای دانشجویان گرامی و افرادی که جهت پروژه های دانشجویی نیاز به هاست کم حجم و ارزان دارند ، هاست دانشجویی را پیشنهاد میکنیم.

کلیه ی پکیج های هاست کامیت سرور دارای ضمانت پانزده روزه ی بازگشت وجه بدون هیچ پرسشی می باشند.

 

مجوز ها 

کامیت سرور دارای مجوز و ثبت رسمی در وزارت صنعت معدن و تجارت می باشد و دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره. همچنین در سامانه ی ساماندهی پایاگاه های اینترنتی دارای تاییدیه کامل و رسمی با کد شامد 1-1-699005-65-3-3 می باشد. درگاه های مستقیم اینترنتی از بانک های ملت، پاسارگاد و ملی و مجوز نشر رسانه برخط.