ریجسترار ریسلو و تحریم ایران

محدودیت های ریسلو برای ایران

شرکت ریسلو (resello) از جمله شرکت های بزرگ و مطرح ثبت دامنه های بین المللی ، طی اطلاعه ای اعلام کرده است که از تاریخ 27 تیر ماه سال 96 محدودیت هایی برای کاربران برخی کشور ها اعمال نموده است. با اینکه در متن اطلاعیه ، صراحتا از ایران نام برده نشده است. ولی پس از مذاکرات انجام شده با آنها ، اعمال تحریم ها علیه کاربران ایرانی را تایید نموده اند. با این اوصاف لازم به ذکر است که مالکیت دامنه های قبلی همچنان در اختیار کاربران قبلی می باشد و تمدید و انتقال دامنه ها نیز امکان پذیر خواهد بود.

 

ریسلو ایران را تحریم کرد

با اوضاع جدید ایجاد شده ، پس از بررسی شرایط مختلف ، در کامیت سرور تصمیم بر آن گردید که جهت رفاه حال کاربران و اطمینان از شرایط میزبان جدید دامنه ، کلیه ی دامنه ها به ریجسترار مطمئن دیگری انتقال پیدا کنند . لازم به ذکر است که شرایط و محدودیت های پیش آمده بیشتر متوجه کاربرانی است که با مشخصات ایرانی نسبت به ثبت دامنه اقدام نموده اند.

در همین راستا ، جهت روشن شدن هرچه بیشتر شما مشتریان گرامی ، اطلاعیه ی رسمی شرکت Resello را منتشر میکنیم.

در این ایام شایعات مختلفی توسط افراد سودجو در سطح وب مطرح گردیده است که ما در کامیت سرور به شما توصیه میکنیم به این شایعات به هیچ وجه توجه نفرمایید .

شایعات بازار دامنه :

از جمله ی این شایعات :

شرکت ریسلو توسط شرکت های امریکایی خریداری نشده است ، بلکه بخشی از این تحریم ها به دلیل محدودیت های مالی اعمال شده در اتحادیه اروپا می باشد.

ریسلو یک کمپانی هلندی است و این شرکت هیچگاه هویت هندی نداشته است.

مالکیت دامنه های شما تحت هیچ عنوانی از شما صلب نخواهد شد و شما مالک کامل دامنه ی خود خواهید بود.

امکان دسترسی به دامنه ها و کنترل پنل دامنه تا پایان مدت اعتبار آن وجود خواهد داشت.

ریسلو فرصت 4 ماهه ای فراهم کرده است که دامنه های به ریجسترار دیگری منتقل شود و البته پس از این مدت نیز انتقال امکان پذیر خواهد بود.

به شایعات توجه نکنید

در نهایت ما در کامیت سرور این اطمینان را به شما می دهیم که هیچ نوع تهدیدی علیه دامنه های ثبت شده توسط ما وجود نخواهد داشت. به شایعات بی اساسی که توسط افراد و شرکت های سودجو جهت جلب مشتری منتشر میکنند توجه نفرمایید.

ما در حال بررسی و مذاکره با چند ریجسترار مطمئن و بزرگ هستیم تا کلیه ی دامنه های شما بزرگواران را به صورت کامل ایمن به ثبت کننده جدید منتقل کنیم.

با احترام