هاست رایگان لینوکس

هاست رایگان لینوکس CPanel

هاست رایگان لینوکس Cpanel
هاست رایگان لینوکس خارج کشور (آلمان)

وب سایت کامیت سرور ، جهت ارائه اطمینان از کیفیت خدمات میزبانی خود ، به شما مشتریان گرامی ، هاست 100 مگابایت رایگان با کنترل پنل Cpanel ارائه میکند.

همانطور که میدانید CPanel در حال حاضر قدرتمندترین پنل هاست لینوکس می باشد ، که امکانات بسیار بیشتر و همچنین رابط کاربری بسیار زیبا و قویی دارد.

پلن هاست رایگان لینوکس کامیت سرور ، بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای ، برای شما فعال خواهد شد ، و در صورت تمایل به تمدید آن برای یک سال ، از شما 5000 تومان دریافت خواهد شد.

جهت مشاهده پلن های هاست رایگان کامیت سرور ، کلیک کنید.

 

برخی شرایط و امکانات هاست رایگان لینوکس کامیت سرور

هاست رایگان برای کاربران به منزله ی یک تست می باشد که می توانند قابلیت ها و امکانات شرکت کامیت سرور را ارزیابی کنند. هرچند ما برای شما مشتریان عزیز، برای سرویس های هاستینگ خود قابلیت 15 روز ضمانت بازگشت وجه بی قید و شرط را قرار داده ایم. به این صورت که در صورتی که اگر به هر دلیلی (واقعا هر دلیلی) از خدمات ما راضی نبودید، بدون هیچ سوالی کل مبلغ پرداختی شما عودت داده می شود.

هاست رایگان ما دارای برخی محدودیت ها می باشد که این محدودیت ها در نسخه های غیررایگان وجود ندارد. برای مثال پهنای باند، تعداد ایمیل و همچنین تعداد بانک اطلاعاتی در نسخه رایگان هاست CPanel کامیت سرور محدود شده اند.

تبدیل هاست رایگان به نسخه هاست غیر رایگان

لازم به ذکر است که نسخه هاست رایگان قابلیت تبدیل شدن به کلیه ی پلن های دیگر هاست ما را با پرداخت هزینه ی مابه التفاوت دارد و بدون دردسر و کار اضافی با حفظ کلیه اطلاعات شما قابل تبدیل به پلن هاست جدید می باشد. در صورت تمایل به تمدید سالیانه ی هاست رایگان ( همانطور که عرض شد هاست رایگان یک ماهه می باشد) ، مبلغی از شما دریافت می گردد که بسیار ناچیز است. ولی پیشنهاد ما در درجه ی اول ارتقا پلن هاست به یکی از پلن های دیگر میزبانی وب کامیت سرور می باشد.