راه اندازی هاست دانلود کامیت سرور

ارائه خدمات هاست دانلود / هاست آپلود در کامیت سرور

هاست دانلود آلمان حرفه ای

با عرض سلام خدمت مشتریان و کاربران خوب کامیت سرور

در راستای بهبود کیفیت خدمات و در پی درخواست مکرر شما عزیزان ، هاست دانلود را به مجموعه ی سرویس های میزبانی کامیت اضافه نمودیم.

هاست دانلود برای آن دسته از کاربرانی که با حجم بالای اطلاعات برای وب سایت خود سر و کار دارند بسیار ضروری است. و طیف بسیاری وسیعی از کاربران را شامل می شود.

برای مثال : وب سایت های فروش فایل ، وب سایت های دانلود ، وب سایت هایی که خدمات دانلود و آپلود ارائه میدهد.

هاست های دانلودی به نحوی کانفیگ و بهینه سازی می شود که کمترین فشار به سرور اعمال شود و در تعداد کانکشن بالا ، پایداری بالایی داشته باشد ، تا کاربران با سرعت مناسب بتواندد از آن استفاده کنند.

وب سرور Nginx

وب سرور آپاچی علیرغم کیفیت مناسبی که دارد ، ولی جهت سرور دانلود کمی سنگین به نظر میرسد و کارایی مناسبی در این زمینه از خود نشان نمی دهد. به همین دلیل وب سرور فوق سریع Nginx که بسیار سبک و البته پایدار می باشد را به همراه کنترل پنل امن DirectAdmin خدمت شما عزیزان ارائه کرده ایم.

در هاست های دانلود طبق ماهیت آنها که مبنی بر نگهداری فایل می باشد ، نیازی به وجود دیتابیس یا پایگاه داده نمی باشد و در واقع خدمات بانک اطلاعاتی در پکیج های هاست دانلود ارائه نمی گردد.

سرور بکاپ

از هاست دانلود می توانید به عنوان یک سرور بکاپ مطمئن جهت اتصال زیردامنه های سایت خود استفاده کنید و با یک A Record آدرس هاست دانلود خود را به هاست اصلی متصل کنید. در صورتی که در این زمینه سوالی دارید و یا میخواهید از سمت ما انجام شود ، با بخش پشتیبانی کامیت سرور تماس بگیرید.

قیمت مناسب

قیمت بسیار مناسب ، اقتصادی و رقابتی از دیگر شرایط هاست دانلود کامیت سرور می باشد ،

سه روز ضمانت بازگشت وجه

همچنین امکان عودت 3 روز بازگشت وجه بی قید و شرط جز شرایط هاست دانلود است که اطمینان خاطر به مشتریان را حین خرید افزایش می دهد.

اکانت نامحدود FTP

در کلیه ی پلن های هاست دانلود ، تعداد نامحدود اکانت FTP ارائه  میگردد. همچنین انتقال اطلاعات شما از سایر شرکت ها به صورت رایگان صورت میگیرد.

 

کامیت سرور همواره سعی در ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب به شما مشتریان گرامی دارد.

با احترام

کامیت سرور