خدمات تبلیغات گوگل – google Adwords

تبلیغات گوگل Google Adwords

با توجه به درخواست های مکرر شما مشتریان بزرگوار در رابطه با تبلیغات گوگل، مجموعه ی کامیت سرور ، خدمات تبلیغاتی گوگل ادوردز را به مجموعه ی سرویس های خود اضافه کرد.

تبلیغات گوگل

خدمات تبلیغاتی گوگل به صورت کلیکی صورت میگیرد و بدون نیاز به گذشت زمان زیاد ، میتوانید در کمترین زمان ممکن در صفحه ی اول گوگل تبلیغات مورد نظر خود را به نمایش دربیاورید.

خدمات تبلیغات گوگل – google Adwords

خدمات تبلیغات گوگل در دو قالب کلی “ارائه اکانت اختصاصی گوگل” و همچنین ارائه پکیج های تبلیغاتی گوگل ادوردز ارائه می گردد.

پکیج های تبلیغاتی برای آن دسته از کاربرانی که نمی خواهند درگیر مسائل مدیریتی اکانت و شارژ آن شوند بسیار مناسب تر است.

به این صورت که مدیریت تبلیغ از سمت کامیت سرور به صورت رایگان صورت میگیرد و صرفا شما کلمات کلیدی (Keywords) خود را به ما اعلام میفرمایید و ارزش دلاری مد نظر خود را. و سایر تنظیمات مدیریتی از جانب تیم تبلیغاتی کامیت سرور صورت خواهد گرفت.

در رابطه با اکانت اختصاصی گوگل ادوردز نیز ، برای کاربرانی که میخواهند از صفر تا صد مدیریت حساب کاربری خود را بر عهده داشته باشند مناسب است.

این حساب ها از سمت ما تهیه و وریفای (Verify) میگردد و به کاربر ارائه می شود. جهت درخواست این حساب کاربری ، یوزر نیاز به هیچ نوع کارت اعتباری ندارد و کلیه مراحل آن از سمت ما صورت خواهد گرفت و تحویل اکانت اختصاصی نیز بین سه / هفت روز کاری زمانبر خواهد بود.

البته با توجه به تحریم کشور عزیز ما ایران در بخش ادوردز گوگل ، لازم است هویت ایرانی کاربر از گوگل پنهان بماند، در غیر این صورت، اکانت شما ممکن است توسط گوگل مسدود گردن و یا مقدار ریالی حساب تایید نگردد.

از این جهت ، پس از تایید و وریفای حساب کاربری در رابطه با اکانت اختصاصی ، مسئولیتی بر عهده تیم کامیت سرور نخواهد بود . ولی در رابطه با پکیج های تبلیغاتی گوگل ، بدون استرس و به سادگی میتوانید تبلیغات کلیکی و جهانی خود در گوگل ثبت بفرمایید.

بسیاری از وبمسترها و صاحبان کسب و کارهای آنلاین ، تبلیغات مستقیم در گوگل را یکی از بهینه ترین شیوه های تبلیغات آنلاین میدانند و بازده بسیار خوبی از آن دریافت میکنند ، زیرا مشتریان هدف شما به صورت مستقیم به وب سایت شما هدایت می شوند و از کلیک های هرز و کنجکاوانه تا حد امکان جلوگیری میگردد.

جهت سفارش اکانت اختصاصی گوگل ادوردز – Google Adwords کلیک بفرمایید

مدیریت کامیت سرور