آغاز فروش هاست فروشگاهی کامیت سرور

چرا فروشگاه اینترنتی ؟

گسترش روز افزون نفوذ اینترنت در دنیا و همچنین کشور ما ایران ، و با توجه به هزینه های مربوط به حمل و نقل و فرصت کم ، بسیاری از مردم به سمت خریدهای اینترنتی روی می آوردند و نیازهای خود اعم از خوراک ، پوشاک ، لوازم خانگی و الکترونیکی را به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری میکنند.

 

وب سایت های فروشگاهی یا همان فروشگاه های اینترنتی ، بستری را فراهم میکنند تا کاربر با مراجعه به آنها و مقایسه انواع محصولات مختلف و یا خواندن نظرات دیگر کاربران ، بتواند با آزادی عمل کامل و بدون استرس نسبت به خرید اینترنتی خود اقدام کند.

یک وب سایت فروشگاهی خوب ، نیازمند زیرساختی مورد اعتماد است ، که ما در کامیت سرور ، هاست مخصوص فروشگاه های اینترنتی را به شما پیشنهاد می کنیم.

هاست فروشگاهی کامیت سرور

هاست فروشگاهی چیست ؟

هاست های فروشگاهی ، با دارا بودن کانفیگ بهینه از نظر عملکرد و همچنین امنیتی ، و در واقع تلورانسی در این میان ، کیفیت بسیار مناسبی یک هاست اشتراکی را به دنبال دارد.

کنترل پنل حرفه ای Cpanel با امکانات گسترده اش در اختیار شما قرار میگیرد . انواع اسکریپت های فروشگاهی ، اعم از رایگان یا غیر رایگان به همراه پلاگین های مربوطه بر روی سرور تعبیه شده است و سرعت بارگزاری سایت شما را تضمین میکند.

با توجه به اینکه وب سایت های فروشگاهی نیاز به ارسال ایمیل بیشتری نسبت به وب سایت های عادی دارند ، ما دو برابر تعداد ایمیل بیشتر برای آن ها در نظر گرفته ایم. و همچنین بهبود قابل توجه سرعت سایت با استفاده از هارد های Enterprise SAS و Raid10 به بهترین نحو ارائه میگردد.

نگران از دست رفتن اطلاعات هاست خود نباشید ، اطلاعات هاست شما به صورت خودکار و  منظم ، روزانه ، هفتگی و ماهیانه ، در دو سرور مجزا بکاپ گیری می شود. پس صرفا حواس خود را صرف مدیریت سایت خود کنید و امنیت سرور را به ما بسپارید.

پس از سفارش هاست یک SSL امن رایگان در اختیار شما قرار میگیرد و میتوایند با خیال آسوده برای دریافت نماد اعتماد دو ستاره اقدام کنید. حتما اطلاع دارید که داشتن یک SSL معتبر چه تاثیر مهمی در رتبه Seo و بهبود رنک وب سایت شما دارد.

اسکریپت های فروشگاهی را برای شما به صورت رایگان نصب میکنیم و با کمترین دانش تخصصی میتوانید فروشگاه خود را مدیریت کنید.

مشاوره رایگان

در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام و یا نیاز به مشاوره رایگان ، در تماس با ما تردید نکنید.

با کامیت سرور تجربه ی یک تجارت موفق را آغاز کنید

جهت مشاهده پلن های هاست فروشگاهی کلیک کنید